عملیات اجرایی پایه بزرگترین پل مترو پرند آغاز شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






عملیات اجرایی پایه بزرگترین پل مترو پرند که به طول 140 متر است آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند به منظور سهولت و سپری شدن زمان کمتر در تردد ساکنین شهر پرند به شهرهای اطراف، عملیات اجرایی مترو پرند از سال 88 در دستور کار مسئولان امر قرار گرفت.

طول تقریبی مترو پرند از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) تا شهر پرند 5/17 کیلومتر است که احداث این مسیر با برآورد اولیه 187 میلیارد ریال در دستور کار شرکت عمران قرار گرفته است و درحال حاضر توسط سه شرکت پیمانکاری بزرگ با پیشرفت 45 درصد در حال اجرا می باشد.

احداث این مسیر که در دستور کار شرکت عمران شهر پرند قرار گرفته است، توسط سه شرکت پیمانکاری بزرگ در دست اجرا می باشد؛ مقدار کل عملیات خاکی /000/500/1 متر مکعب است که هم اکنون /000/400/1  93) درصد) متر مکعب آن به اتمام رسیده است.

در طول مسیر 7 پل با دهانه های مختلف طراحی و ساخته می شود از جمله طولانی ترین پل در این مسیر به طول 140 متر است که بر روی  بزرگراه تهران - ساوه قرار دارد.

با توجه به توسعه بزرگراه در آینده، طراحی دهانه ای در دو طرف این پل با پایه وسط به اتمام رسید و هم اکنون عملیات بتن ریزی پایه های این بزرگترین پل مترو پرند آغاز شده است که بالغ بر 4549 متر مکعب حجم بتن و 820 تن آهن آلات برای ساخت آن به کار برده می شود.

  در این مسیر 28 آبرو طراحی شده که عملیات اجرایی 14 دستگاه آن به اتمام و مابقی آبروها که عمدتاً در نزدیکی فرودگاه جدید امام خمینی قرار دارند، در حال هماهنگی با نقشه های دفع آبهای سطحی مسیر جاده و محوطه فرودگاه جدید است.  

گفتنی است دو زیر گذر به طول هزار و صد متر در نزدیکی فرودگاه امام نیز ساخته می شود که هم اکنون در مرحله بتن ریزی دیوارهای کناری و بتن ریزی فونداسیون دیوارهای کناری می باشد.

لازم به ذکر است زیر گذر دیگری به طول 200 متر به عرض 8/5  متر مربع و به ارتفاع 30/6 متر در ابتدای ورودی شهر به اتمام رسیده است.

منبع:شرکت عمران پرند





:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , قیمت پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 941
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');