بازدید از زیر ساخت های مسکن مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شرکت عمران پرند: صبح امروز به درخواست شرکت عمران شهر پرند، این شهر میزبان جمعی از مسئولان دولتی برای بازدید از زیر ساخت های مسکن مهر بوده است. باران هاشم زهی مدیر عامل شرکت عمران پرند در این خصوص گفت: این بازدید کاملا برنامه ریزی شده و به دعوت شرکت عمران از نهاد ریاست جمهوری و وزارت راه و شهرسازی برای رفع مشکلات مردم بوده است.

باران هاشم زهی در ادامه افزود: بیش از دو ماه است که پیگیر موضوع واگذاری واحدها به مردم در سطوح مختلف بوده ایم . این هماهنگی ها از سطح منطقه به وزارت خانه ها منعکس شده و خوش بختانه امروز این مسئولان کشوری خود به شخصه برای بازدید، مشکلات مردم، موضوعات منعکس شده و بازدید از روند وضعیت ابنیه های ساخته شده در دستور کار که فاقد خدمات زیربنایی هستند، برای بازدید به این شهر مراجعه کردند.

مدیر عامل شرکت عمران پرند راه حل اصلی را در دستیابی به صورت مسئله بیان کرد و افزود: از زمانی که بنده مسئولیت شرکت عمران پرند را بر عهده گرفته ام، چندین پروژه در دستور کار قرار گرفته است. اولین موضوع، آسیب شناسی است که چرا پروژه های مسکن مهر مانده و مشکل اصلی چیست، تا با در دست داشتن صورت واقعی مسئله برای حل آن، راه حل لازم انجام شود. در این خصوص یکی از شناخت ها، تکمیل واحدهای مانده مسکن مهر است که با توجه به سیاست دولت گذشته که تامین منابع ساخت مسکن مهر را از دو منبع، تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان تدوین شده بود را شاهد هستیم که کل تسهیلات مسکن مهر در شهر پرند جذب پروژه ها شده است و بالای 98 درصد جذب تسهیلات داریم و تکمیل پروژه ها تنها منتظر پرداخت سهم متقاضیان است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه با کادر کارشناسی که در مورد این موضوع انجام شده و سایت شرکت عمران و ارتباط هفتگی با سازندگان در بازدیدهای میدانی از کارگاه ها، روند تکمیل پروژه ها رو به اتمام است. آسیب شناسی دیگر در مقوله تاسیسات زیر بنایی ساختمان ها و مقوله خدمات آب، برق و گاز است.

هاشم زهی در خصوص کارنامه موفقیت شرکت عمران اظهار کرد: امروزه وقتی کارنامه تکمیل واحدهای مسکن مهر را در نظر می گیریم، می بینیم که بالای 43 هزار واحد تکمیل شده برای فروش اقساطی به بانک برای صدور و دفترچه قسط ارجاع شده است. از این تعداد 24هزار واحد را مردم برای فروش اقساطی اقدام کرده اند که از نقاط مثبت برای بازگردانی تسهیلات برای تکمیل پروژه ها در مقیاس کشوری است و این نقطه قوت شرکت عمران است.

مدیر عامل شرکت عمران پرند درباره نبود زیر ساخت ها در واحدهای انتقال داده به مردم بیان کرد: به دلیل قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن، تنها وظیفه وزارت راه و شهرسازی بر طبق قانون، واگذاری زمین برای ساخت مسکن مهر است. سیستم بانکی باید تسهیلات در اختیار بگذارد و تاسیسات زیر بنایی مانند آب و برق بر عهده وزارت نیرو و فاضلاب، گاز بر عهده وزارت نفت و تاسیسات روبنایی مانند مدرسه وظیفه وزارت آموزش و پرورش است و فضای بهداشت و درمان بر عهده وزارت بهداشت و درمان است. شرکت عمران صرفا زمین در اختیار این ارگان ها می گذارد. وزارت نیرو و نفت به جد در این رابطه در سالیان متمادی و حاضر همکاری های لازم را انجام داده اند و در این رابطه بالای 60 درصد تاسیسات زیر بنایی ایجاد کرده اند.

 

زمان انتشار: یکشنبه 27 مهر 1393 12:03





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 26 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');