افتتاح اولین پلیس + 10 در شهر جدید پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، این مركز خدماتی در فاز ۲ شهر جدید پرند قراردارد و خدماتی هم چون تمدید و صدور گذرنامه _ گواهینامه – كارت سوخت  خوردو و رسیدگی به اجرائیات راهنمایی و رانندگی را به شهروندان ارائه می دهد.
لازم به ذكر است تا قبل از افتتاح این مركز مراجعین جهت امور مربوط به پلیس + ۱۰ باید به شهرستان رباط كریم و شهرستان های هم جوار می رفتند  كه این امر مشكلاتی را برای شهروندان پرندی ایجاد كرده بود .

 پلیس + 10 در شهر جدید پرند

مجید آقاجانلو سرپرست حوزه اجتماعی فرهنگی شهرداری پرند در حاشیه این مراسم گفت: ایجاد زیر ساخت های خدماتی مورد نیاز شهر، از الزامات و دغدغه های مسولین شهری بوده و  با توجه به اینکه شهر پرند شهر جدید است و جمعت زیادی را از سر ریز کلان شهر تهران و شهرهای اطراف در خود جا داده است، توجه ویژه مسولان امر را می طلبد.
امید است با افتتاح این مرکز خدمت رسان، گوشه ای از مشکلات شهروندان مرتفع شود و رفاه و آسایش را برای مردم به ارمغان آورد.

منبع : شهرداری پرند





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 26 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');