تکميل و بهره برداري از متروی پرند منوط به تامين اعتبار از سوي دولت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






حسيني، مجري پروژه متروي مرقد امام(ره)- پرند با بيان اينکه پروژه خط مرقدامام خميني(ره) – پرند ادامه پروژه خط يک مترو است که از منتها عليه اين خط از ايستگاه شاهد منشعب شده و به ايستگاه شهرآفتاب مي‌رسد، گفت: اکنون در ايستگاه شهرآفتاب در بخش ساختماني و سيويل 90 درصد پيشرفت داشته‌ايم و تنها عمليات نازک کاري و تاسيسات در اين ايستگاه باقي مانده است .

وي با اشاره به عدم تحقق اعتبارات در اين خط تصريح کرد: چنانچه اعتبارات دولتي به موقع به پروژه داده مي شد در اوايل شهريورماه ايستگاه شهرآفتاب مورد بهره برداري قرار مي گرفت.اين در حالي است که با توجه به عدم دريافت اعتبارات دولتي در اين پروژه از برنامه زمانبندي عقب هستيم .

حسینی با تاکيد بر اينکه اکنون با کمک‌هاي شهرداري پروژه در حال احداث است، گفت: چنانچه اعتبارات موردنياز پروژه از سوي دولت داده شود، طي سال جاري اين خط در ايستگاه فرودگاه امام (ره) و شهر آفتاب مسافرگيري خواهد کرد.

حسيني تصريح کرد: اين خط شامل ايستگاه‌هاي شهرافتاب ، ايستگاه واوان ، فرودگاه امام خميني(ره) و ايستگاه شهر جديد پرند است که در فاز بعدي و طرح هاي آتي اين پروژه، ايستگاه شماره 2 فرودگاه امام خميني(ره) نيز احداث خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 26 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');