وام مسکن مهر افزایش یافت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






علی نیکزاد در جریان بازدید از پروژه های مسکن مهرغرب هرمزگان افزود: امسال 41هزار واحد مسکن مهر در استان هرمزگان به متقاضیان واگذار می شود که 12هزار واحد آن روستایی و 29هزار واحد در شهرهای بالای 25هزار نفر جمعیت و بافت فرسوده خواهد بود. وی ادامه داد: در سطح ملی نیز امسال یک میلیون و 500هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور آماده و تحویل می گردد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد:‌ از این تعداد 300 هزار واحد روستایی، 320 هزار واحد در بافت های فرسوده، 380 هزار واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و 900 هزار واحد در شهرهای جدید و شهرهای بالای 25هزار نفر جمعیت واگذار می شود. به گفته وی تاکنون در مجموع 50 هزار واحد مسکن مهر در استان هرمزگان تحویل شده که 38 هزار واحد در روستاها و 12هزار واحد در شهرها بوده است. وی بیان داشت: تا پایان دولت دهم تمام تعهدات مسکن مهر به پایان خواهد رسید.




:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 994
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');