پیشرفت ۶۰ درصدی مسکن مهر پرند/ فروش اقساطی ۲۴ هزار واحد مسکن مهر در پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیرعامل شهر پرند گفت: تمامی واحدهای مسکن مهر به سرعت در حال ساخت است و تاکنون بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 


باران هاشم‌زهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تاکنون ۴۵ هزار واحد مسکن مهر از ۹۰ هزار واحد در حال ساخت تکمیل شده است گفت: ۲۴ هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند فروش اقساطی شده است.

وی در ادامه افزود: ۱۸ هزار واحد نیز آب، برق و گاز آنها تکمیل شده و در حال تحویل به متقاضیان است.

مدیرعامل شهر جدید پرند در ادامه اظهار داشت: تنها ۲۱ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که به دلیل نداشتن اشتراک و کنتور آب و برق به متقاضیان تحویل داده نشده است.

هاشم‌زهی در ادامه اظهار داشت: مابقی واحدها به دلیل نداشتن تأسیسات زیربنایی از سوی دستگاه‌های متولی که وزارت نیرو و وزارت نفت است به متقاضیان تحویل داده نشده است.

مدیرعامل پرند در ادامه توضیح داد: دستگاه‌های متولی در گذشته بسیار کند عمل می‌کردند اما امروز علی‌رغم تمامی مشکلات بسیار موفق عمل می‌کنند و تمام تلاش خود را برای تأسیسات زیربنایی واحدها به کار گرفته‌اند.

هاشم‌زهی در ادامه افزود: واحدهای مسکن مهر در حال حاضر پیشرفت بالای ۶۰ درصد داشته‌اند و تأسیسات زیربنایی تا ورودی بلوک‌ها پیش رفته‌ است.

وی در ادامه یادآور شد: تنها ۴۰ درصد از حجم کار باقی مانده که با رفع موانع و انجام تعهدات متقاضیان این کار نیز به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار واحد مسکن مهر در پرند به جز ۱۸ هزار واحد افتتاح شده باقی مانده است گفت: در صورتی که مردم آورده خود را تکمیل نمایند این واحدها سریع به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ متقاضی از سامانه مسکن مهر حذف نشده است مگر آنکه متقاضی خود تعهد کتبی ارائه دهد و حذف گردد.





:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند، مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 18 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');