بررسی دوباره قیمت‌ مسکن مهر پرند و پردیس با طعم تعدیل قیمت ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حبیب‌الله طاهرخانی درباره دلایل انتصاب دو عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به عنوان معین‌های ویژه شهرهای جدید پردیس و پرند توضیح داد: هدف اصلی این انتصابات، تسهیل امور دو شرکت عمران پردیس و پرند به خصوص در مواردی است که نیاز به دریافت مجوزهایی برای تکمیل ساخت‌وسازها و پروژه‌ها دارند. همچنین هماهنگی بیشتر با دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمینه‌های خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر وظیفه دیگر معین‌های ویژه این دو شهر جدید است.

وی با بیان اینکه مدیریت مسکن مهر دو شهر پردیس و پرند به علت حجم بالای متقاضی پیچیدگی‌های بیشتری دارد ادامه داد: ما در دو شهر پردیس و پرند با موضوع ساده‌ای مواجه نیستیم و نیاز به برنامه‌ریزی مالی منسجم داریم به همین دلیل این دو شهر برای ما از حساسیت بالایی برخوردارند؛ از این رو سعی شده معین‌ها به حاکم شدن نظم و روال منطقی‌تری در این دو شهر کمک کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید درباره بررسی قیمت‌های اعلام شده مسکن مهر در شهر جدید پرنداظهار کرد: چندین مورد از قیمت‌های نهایی شده در شهر پرند را مورد بررسی قرار دادیم، اصلی‌ترین مشکلی که به اعتراض‌ برخی متقاضیان منجر شد ناشی از بالا رفتن هزینه‌های آماده‌سازی و محوطه‌سازی است و مقرر شد این قیمت‌ها دوباره مورد بررسی قرار گیرند. در حال حاضر قیمت‌ها در حال بررسی دوباره است و در بازنگری‌ها احتمالا تعدیل خواهد شد.

طاهرخانی با بیان اینکه از نظر قانونی و بر اساس مجوزهایی که داده شده باید بخشی از هزینه‌های محوطه‌سازی را شرکت عمران شهرهای جدید تقبل کند به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: برای جبران هم مقداری از آورده‌های مردمی به این بخش اختصاص داده خواهد شد.

انتهای پیام/

گفتنی است به دستور وزیر راه و شهرسازی و طرح موضوع در جلسه هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، انتصاباتی در جهت رفع مشکلات پیش روی پروژه‌های مسکن مهر و طرح‌های زیربنایی و روبنایی در دو شهر جدید پردیسو پرند با حکم محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید صورت گرفت.

به موجب این احکام، حبیبب‌الله طاهرخانی و میرمحمد غراوی اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با حفظ سمت به عنوان معین‌های ویژه شهرهای جدید پردیس و پرند منصوب شدند




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند،مسکن مهر پرن،املاک پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 12 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');