عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






علی یحیی پور شهردار پرند ضمن تبریک به مناسبت روز شورا در پیامی این روز با شکوه را به همه اعضای شورای اسلامی شهر که با وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری پیگیر امورات شهری هستند تبریک گفت.
ایشان خاطر نشان کرد با توجه به رسالت ذاتی شورا در حوزه نظارت و قانون گذاری به بعد ارتباط و تعامل برای تسریع روند کارها و تعریف پروژه ها اشاره کرد یعنی اگر شورا و شهرداری در یک راستا و در چارچوب قانون حرکت کنند شاهد پیشرفت و بالندگی در سطح شهر خواهیم شد.
شورا که نماد پارلمان شهری است می تواند با مطرح کردن لوایح تعریف و مشخص شده شهرداری را در امر خدمتگذاری به شهروندان بهتر یاری دهد.
روز شورا که مصادف است با نهم اردیبهشت با فرمان تاریخی حضرت امام ( ره ) مبنی بر تشکیل شوراهای محلی در شهرها، روستاها و سپردن امورات مردم به خود آنان سر فصلی جدید در بالا بردن سطح مشارکت عمومی در اداره امور جامعه توسط مردم و نمود عینی از مردم سالاری دینی به منصه ظهور گذاشت. بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی وعاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم می تواند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند اینجانب با تبریک فرا رسیدن این روز خجسته، برخود فرض می دانم از زحمات و خدمات تمامی اعضای شوراهای سراسر کشور علی الخصوص اعضای محترم شورای اسلامی پرند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و در سال مزین به نام دولت و ملت،همدلی و همزبانی و با مدیریت جهادی موانع را از سر راه شهروندان فهیم پرندی برداشته شود 

منبع : سایت شهرداری پرند





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');